oon duunis. yks jätkä joka on useempaa kertaa käyny liikkees (ollu iha mukava ja aina jotenki tosi kohtelias ja muuta) jutteli tänää taas vähä enemmän.. kysy taas et mitä mä suosittelisin ja kyseli mun opiskeluistani ja ku oli lähtees heitti et nähään ja vähä ajan pääst et koska oon seuraavaks vuoros. mainitsen et huomen lähen ulkomail. se oli jo kauempaa ovel mut siin viel jatko juttuu ja kerroin et kreikkaa ja ateenaa ja muuta.. heitti et muistele siel mua... naureskelin. se sai mut kyl nauraa.. monee otteesee he. se oli aika söpö. tosin yks kerta sil oli vauva mukan. ja se oli kyl söpö näky.. rupes yhe vieraa toise asiakas naise kaa juttelee siit et koska se on syntyny ja muut.. ja mua hymyilytti niin pal.. joo. mut onkoha se sen oma?? no ei sil kai välil joo.. se on tavallaa iha söpö mut en tie... jotai hassuu siin kyl on.

kerran yks jätkä joka oli täs vaa kavereittens kaa. lähti pois mut tuli hetke pääst kysyy mun numeroo. no annoin sit. sano et ollaa yhteydes.. ei sillee kinnostanu aattelin et miks ei. eka kerta ku nähtii tuli hakee mut autol. plussaa. mentii sen tykö. (mua n. vuode vanhempi, mut asu porukoittens luon..en tie.) mut ne kuulemma pal poissa. juotii, juteltii. tavallaa jotai samoi juttui oli, mut ei se mua koskaa niin pal oikeestaa kiinostanu. iha ok näköne, mut vaikkei ulkonäkö kaikkee merkkaa niin siin ei ollu sitä jotai. tiesin sen alust alkae, mut mä aattelin pitää hauskaa tai jotai. yritti suudel sillon.. siinä sitte kieltäydyin. oli siihe aikaa viel pelii ulkomaanpojan kaa ja toiseks.. se ei kiinnostanu mua välttämät sillee. toisel kerral ku nähtii oltii jossai plaa plaa.. haastoin sen yhes hommas ja tuli tasapeli.. (oisin kyl voittanu sen jos ois viel kerran otettu uusiks=) ) ja sit tietty yritti lopuks suudel.. mä sit olin aiemmi pähkäilly miten sanoisin sil et kaveripohjalt joo mut... eihä se tietty kaverikaa sit enää haluis ol. en ollu sit mitää keksiny ja olin aatellu et kyl sielt sit jotai sanoi tulee. en sit tie mitä selitin sil.. jotai et e täl hetkel mitää uut suhdet ja jotai (et vaikken mitenkää varsinaist sellast suhdettakaa.. siis mitää haluis ylipäätää kuitenkaa..) niin jotai ja plaa... illal tuli viestii ja kysy et mitä oikee meinasin. mä sit yritin oikeesti olla kohtelias ja sanoin viel lopuks et ei johdu susta. vaikka osaks se johtu. se ei kiinnostanu mua koska se oli jotenki sellane ihmee sellane öö .. ei kiva ja jotenki sellane ei mitää syvällisempää tai mitää tarkotan se ei ollu mikää sellane sellane "hyvä tyyppi"!!! ja sit tuli takas aika idioottimaist juttuu ja vielä ku mä oikee yritin .se vaa osotti et mä olin iha oikees et millane se oli.. mut töist on mua sit kai yritetty iskee parii otteesee.

muutama kerran on käyny sellane söpö muskeli mies ja ilmeisesti jolla on tyttöystävä vaihtunu parii otteeseee he niin se ja sen kaveri ainaki!! on aikas söpöjä. en tiedä on  siin ollu jotai juttuu mut se kaveri on aika periaattees vaik se on kyl söpö ni se et se on niin mukava ja hyvä tyyppi ja rela ja kiva tekee siit oikeesti kivan. kerran törmäsin siihe kaupungil .tollaset jotkut jutut välil piristää.

tänää miettisin et veisin ulkomaan pojal lahjaks jotai. koska mun tekee mieli. vaik ei olla pal nähty ni ois kivaa antaa.. kattelin siis tuoksui ja taisin lopult iteki tuoksuu vähä miehisel.. vahingossa siis =) ja jotai ranneketjui ku ei muut keksiny. se pitäis ol jotai bossii tai armanii tai gaultieria tai sit löysin yhe iha ok:n joku sellane miks sitä sanotaa panssariketju tapast kulmikkaampaa, hopeet, mut ainut melko kiva oli 70e. ja kute sanottu ma ooooooooooon niin köyhä. =) hitto. jos vaa ois rahaa. no jos jostai sitä kehitän huomiseks ni tuoksu vois ol ok, ja lentsakentsul saa halvemmal. se vois ol kiva. yeees.

mitäs muuta. olin tänn kampaajal. otti ehkä vähä liikaa pituudest mut on tä nyt paremmas kunnos ja yhä hyvä. vaaleet.. pitkä ja päält lyhyempää että iha passeli. sil ei oo merkityst et kuinka vaalee vaa minkä sävyne.. tuhka vaaleet ja jotai muut et tulee eloo.. kaua sit olin ain tumma tukka mut kyl tä vaalee on nyt ollu tosi kiva. töis alkaa ol se verra hijast et selitän jotai ihme juttuu. toisaalt mä uskon et tä päivä mennee hyvin koska huomen on lähtö. jännittää jo. aika hitosti itseasiassa. ja en oo ees pakannu. kaikki ois niiiiin paljon helpompaa jos mul ois vaa tarpeeks rahaaa viimisii matkavalmisteluihi. tuskaaaa tuskaaa.

tänää yritin saada jotenki rahaa vanhemmilt, mainitsin et haluisin pääst eroo jostai kamast mut en maininnu et rahaa tarttisin et jos  niil on tarvet ni jos haluis vaik vähä heittää rahaa. mieles on käyny kaman myynti panttilainaamoo ja antikvariaatteihi. mut niis on kaikkii juttui. ei oo ostokuittia talles kannettavast. tai siis se on varmaa jossai iskäl se kotoo.. joskus pöllisin se meinaa sielt.. sillä olis kyllä rahaa vaikka kuinka mut se on niiiiin niiin perseestä!!!!!!! jumalauta. muistan niin se illan ku lähin. olin tilannu muuttoauton joka vielä samana päivänä pääs tulee. kaike tietty maksoin ite. se sai tietää vasta ku ajo pihaa ja mä olin se miehe kaa kantaa kamaa. puhelimes totesin tyynesti et ei täs nähä vaik muutamaa vuotee ja etten tarvi sulta mitäää.ja mä todella tarkotin sitä niiiiin. en tarvi siltä mitää .rahaa. mitää. saati rahaa. ja nyt mä kaupittelen sil mun kamaaa. kyl toi juttu kestiki jotai kuukausia ja oli ihanaa ol välittämät sen paskoist viesteist ja ol vastaamat koska ei tarvinnu. mä en ollu siit enää mitenkää riippuvainen. en kai mä nyttekää oo siis. siis no en jumaluta ole.

asiast kymmenentee tuhantee miettisin täs et onks olemas miest joka ei ajattelee pelkästää sitä.. ja haluu tutustuu koska tytös vois ol sitä jotai. on hyvä tyyppi ja romanttinen. itsevarma, rento ja tyylitajune ja kohtelias, kunnioittaa ja kiinnostuu jostai ylevämmäst syyst tai jotai en tie.

voi kuulostaa aika p****alt mut ja sitä se kyl onki. mul taitaa ol joku luottamus ongelma tai jotai sen tapast ton iskä homman takia. ja mä en haluis et se vaikuttaa muhu mitenkää. mä en haluu et mua säälitää tai tulis mielee et sil on joku isäklompleksi tai jotai sellast tai sit ajatellaa et mä on iha hirvee ku tollast paskaa littyy muhu. en tie. saati et homma tulis ilme jotenki. sellane  mies sais ol aika kärsivälline et lopult sais mun sydämen tai jotai. kauheest shhhaisssee mä selitän. en tie. kaikki on niin tyhmää. voiha prkl. mitä nyt päädyin ajattelee tällasii. niin ja lisäks se on pettäny äitii siis iskä ja kohdellu huonosti äitii vaiks kuin kaua. mä sain tietää sen pettämis jutuist. mä luin kaiken sen koneelta. ja rehellisesti täysinvahingos. mä kerroin äidil. mä kuunteli äitii. ja miten inhottaavaaa kuul tai ajatel jotai omie vanhempiensa seksi homaa hyi saasta ja helvetti ja jumalauta se ajattelu nytyööööhk , poispois. tavallaa tuntuu et mä oon ollu se vanhempi. pitäny huolta äidist ja lohuttanu. ja ois ehkä ollu kivaa jos se ois tavallaa ollu sillee ymmärtäny tai jotai tai ollu se järkevä ja sellane. nykyää ku mään nään äitii ni siin on aina se olo et se on surullinen. ja ku mä kysyn ooks sä surullinen. mä tiedän mitä se vastaa. sen elämä on helvettiä. ja silti se on siinä miehessäö kiinni. iskä teki avioehdon ja se kirjotti kiltisti alle. jumalauta nainen sä et sais edes sen idiootin  rahoja!! huokaus prkl. jumalauta. ja ku mä nään äitiö mä vihaan niiin paljon sitä miestä ku se on sellane ja ku mä nään mitä se tekee äitil. melkee alkaa itkettää ja mä oon nyt töis. voi. niin ja se on nyt ollu sairas.. noin reilu vuosi. voi äiti parka. ei töissä ei töissä. voi jumalauta. vittu perkele.

joo. mun pitäs sisustaa kämpää. aattelin yhe seinä vetää punaseks ku siel on nyt vähä tylsää. mut vittu ei o rahaa. ehkä ens kuus ku ei mee rahat lentoihi. nyrkkeilysäkki ois kiva. sitä oon käyny kattelee jo useempaa otteesee. ja uus sänky. tuplalevee uus. jotai makeeta. morzez adios bejbet.